Temperaturmätning 2020

2021-01-01 Temperaturmätningen är nu avslutad, vi tackar för de svar som har inkommit.

För att föreningen bättre ska förstå hur nöjda medlemmarna är med tjänsterna i fibernätet, genomförs under december månad en “temperaturmätning”. Resultatet kommer att presenteras på årsstämman och kan användas som stöd i eventuella framtida förbättrings- och förändringsarbeten. Denna temperaturmätning kommer att genomföras årligen.

Enkäten tar ca 2 minuter att svara på.

Samtliga hushåll som bor i en fastighet som är medlem i Samfällighetsföreningen Bara Fiber är välkomna att svara på enkäten (max ett enkätsvar per hushåll).

Sista svarsdag är 2020-12-31

----------------------------------------

Sekretesspolicy för temperaturmätningen:

Temperaturmätningen görs via extern tjänste från Webbenkäter som är ett företag baserat i Zurich/Schweiz. Dina svar behandlas anonymt, förutom om du själv väljer att ange dina personuppgifter i något av enkätens svarsfält. För mer information om Webbenkäter och deras integritetspolicy, klicka här.